duminică, 7 februarie 2016

Lazy weekend

It was!!..it is :)
Big plans pe weekend, sambata cumparaturile amanate de vineri, ieseala cu copiii, vopsit parul, gatit, vinul fiert amanat de weekendul trecut..
Sambata a inceput cu o ploaia din aia de-ti zgribula gleznele in uggs, asa ca au fost cumparaturi pe repede inainte. Ieseala nu a mai fost pt ca in anotimpul asta te palesc racelile de nu stii de unde! Noi am scapat tura asta, a fost randul celorlalti. Asa ca sambata ne-am jucat toti trei, printre cativa stropi de treburi casnice. Casa nou decorata il atrage pe cel mic, e uimitor cum observa, ce jocuri inventeaza si cat de simplu se face inteles.
Am petrecut mult timp la telefoane, sau pe telefoane ;) inca facem comparatii intre android si ios, e ciudat rau, ma simt de parca nu am mai avut telefon pana acum.
Cel mic e un alintat, recunosc dar nu regret nimic! Vorbeam cu Vlad si ii spuneam ca unii cred ca ii permitem prea mult. Pana si cuvantul "permit" mi se pare urat! Am rezolvat cu cateva intrebari simple dilema (si Ubi m-a pupat de You go, girl!): ai zile proaste? Se intampla sa nu ai chef? Se intampla sa fii suparat fara sa stii exact de ce? se intampla sa uiti de diplomatie si sa te manifesti cum simti? daca raspunsul e da la macar una din intrebari, atunci fa bine si nu ii cere copilului mai mult decat ce tu ca adult nu reusesti!
Si in plus, is my kid, is my king! :)
Duminica am prins cateva ore de soare.....si vant. Dar tot am iesit afara! Ratele, pescarusii, lebedele s-au ascuns de vijelii asa ca ne-am scurtat si noi plimbarea.
Ne-am continuat joaca, pana cand cel mic a picat de somn, asa ca ne-a ramas timp pt noi :) restul e istorie! :))))
Really, it's just great! :)

Un comentariu: