joi, 17 decembrie 2015

Just happy

Aproape ca uitasem ce se face intro vacanta. Dar mi-am amintit repede si usor ;)
Dimineata matinala, m-am pus la povestit cu mama, mult, despre toate! Ne-am pus si pe bucatarit pana s-au trezit baietii. Totul la o cafea. A fost ataat de bine sa ii vad fatza luminoasa, sa ii vad ochii veseli :)
Pizza a avut succes, asemeni pantofarului ramas mereu descult, nu am reusit sa ma dumiresc daca a fost chiar buna sau doar le era oamenilor foame ;)
Apoi bubble bath....serios, se poate ceva mai fain intro zi friguroasa de iarna? :)
Am vrut si o plimbare scurta, nu ne-a iesit! ;)Am facut cativa kilometri tinandu-ne de mana si povestind, ca in iernile noastre de demult ;) Cateva ore mai tarziu ne-am intors acasa la zulufelul care nici nu observase ca am fost plecati
Am incheiat seara cu un vin rosu,savuros si dulce. Si multe multe amintiri depanate.
Nimic important, doar totul  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu