marți, 29 decembrie 2015

A doua ninsoare

Seara trecuta am colindat orasul, ne-am bucurat de luminite, de Centrul vechi, de amintiri, de noi. Lipsea ninsoarea aia mare si alba..
Mogaldeata ramasa cu bunicii acasa a invatat ceva nou:" ce mi-ai cumpalat?" :)) stie el ce stie pt ca singurele lucruri cumparate au fost doua jucarii :)
Vezi tu....am vorbit noi atatea lucruri incat acu mi-s toate gandurile ordonate si nu prea mai am despre ce scrie! :))
Poate despre ninsoarea de azi! Una asa cum o stiam, iarna la poalele muntelui! Nu a tinut atat cat sa reziste zapada pana maine, insa suficient cat sa ne "bulgherim" si sa facem un om de zapada. Am rascolit tot parcul, am fugit si am ras pana ne-au inghetat obrajii :)
Si ca sa fie zi de iarna in toata regula, am dat gata cateva portocale.
Serios  mai e iarna iarna asta?

2 comentarii:

  1. La noi nu a nins deloc pana acum. De Craciun parea ca sarbatorim Pastele, dar gerul care a inceput de ieri, nascul infundat si tusea seaca ne-au amintit ca iarna isi face numarul!

    RăspundețiȘtergere