vineri, 3 aprilie 2015

Doua cafele si urzici

A trecut prima zi de vacanta. Cer senin brazdat de avioane, nori albi si mult soare. Am inceput dimineata cu o salata si cafea, povesti cu Dutzu si mama, apoi mogaldelul s-a trezit si el si am luat-o la plimbare, dupa micul dejun al campionuui. Vlad ne-a prezentat un traseu la care se gandise de ceva vreme, asa ca am trecut de ultimele strazi, pana hop colo in padure. Ma bucur ca nu ne mai mira ordinea si frumusetea bine intretinuta a tuturor lucruruilor, insa reactia mamei m-a facut sa imi amintesc cum a fost pt noi la inceput cand vedeam cum toate sunt cum trebuie, aranjate si curate...Dar sa revin: am gasit cu ocazia asta un restaurant cochet, cu terasa si loc de joaca, intro zona(..cum altfel?) linistita si deja stim cam pe unde o sa ne prinda vara :)
Si ne-am plimbat prin padure, pe alei bine amenajate, respirand aerul curat si fugind cu bebe prin soare.
Mama a descoperit si ea ceva: urzici! :) dupa ce am miorlait atata dupa leurda de acasa si piureul de urzici, declarandu-le pierdute si nule aici, eeei bine...avem urzici! pt ca s-au pus repede pe strans sub privirile nedumerite ale tovarasilor de drumetie. A iesit ceva, cat sa mancam odata :) daaaaar...Urzici!!!! :))
Si vine weekendul! ce poate fi mai frumos? :)
A! am zis si "doua cafele"! pt ca desi suntem in vacanta si teoretic ar trebui sa fim mai odihniti...am avut nevoie sa bem doua cafele...tari :)


2 comentarii: