marți, 31 decembrie 2013

What a year!


 
De regula, in ultima zi a anului imi treceam in revista minunatiile infaptuite de-a lungul anului, multumeam pt cele frumoase, spuneam un oups pt greseli si-mi promiteam ca la anu' le repar! Si apoi nu-mi faceam eu planuri riguroase, dar le conturam, ca pe niste directii numai bune de urmat!
Insa anul acesta.....ooooh boy! e anul ce mi-a dat minunea, bucuria de a fi mama! simt ca iubesc cu adevarat, asa cum nu am crezut ca e posibil, traiesc bucuria cu atata intensitate, incat nici cele mai cuprinzatoare cuvinte nu ar putea sa o spuna! si tremur cu ingrijorare la orice stranut al bebelului, pt ca il iubesc pana la cer si inapoi si vreau sa il ocrotesc de orice :)
Totul s-a schimbat in momentul cand mi-am pupat baietelul prima data, cand ochisorii lui s-au uitat curiosi la mine, cand m-a prins de deget ca o maimutica si mi s-a cuibarit in suflet! Atunci mi-ai dat seama ca m-am trezit, ca incep sa traiesc cu adevarat! :) Iubirea sotului meu m-a adus pe acest drum, iubirea lui mi-a adus implinirea in suflet, iar baietelul nostru e desavarsirea noastra!
Astfel anul acesta este anul sufletului, toate cele bune s-au petrecut ca sa ne fie spre bucurie. Pietrele de incercare, ca au fost si acelea, oricat de greu a fost sa trecem peste ele, s-au dovedit in final a ne fi tot noua de folos! Pt ca suntem mai puternici, mai rabdatori, mai echilibrati si mai usurati de toate gunoaiele ce s-au pierdut pe drum!
Celor ce mi-ati citit gandurile si ati fost partasi la bucuriile noastre, dar si adevarati sprijinitori in momentele mai grele, va multumesc si va urez un an superb, mai frumos decat va asteptati, si toate bucuriile sa va dainuie in suflet! :)

12 comentarii:

  1. Nici nu stii cat ma bucur cand te citesc, esti o persoana care emana atata optimism. Aceleasi sentimente ma incearca si pe mine, pentru mine copilul e sufletul meu, nu imi imaginez viata fara el. Va doresc multa sanatate, bucurii si speranta in suflete pentru a trece peste orice neajuns cu zambetul pe buze. Stiu ca asa va fi pentru ca ai doua persoane minunate in viata ta! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim asemenea! Sa va fie noul an pe masura asteptarilor :)

      Ștergere
  2. Sa fiu sincera,cand am avut copil nu eram asa ca voi.Va inteleg acum cand sunt bunica.Mai inteleg ca dragostea fata de copil ,face o mama sa fie in permanenta cu copilul.De multe ori as,vrea sa o iau la mine acasa cateva zile, pe nepoata,dar sunt refuzata. Acum imi dau seama ca nu e posibil si am sa cedez.Deci Bebe,e ceal mai scump lucru.Sa va dea Domnul sanatate si numai bine in anul viitor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, e greu sa tii copilul departe de mama lui chiar si pt cateva zile! :)
      Multumim asemenea pt frumoasele ganduri! :)

      Ștergere
  3. E mult mai usor sa razbesti prin viata cand ai in grija un sufletel, te lupti altfel pentru cei pe care ii iubesti! Sa ai aceeasi putere si in anul ce vine, sa fiti fericiti cu totii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma simt ca o leoaica in preajma puiului! :))
      Multumim la fel! :)

      Ștergere
  4. :) anul viitor va fi şi mai plin!!! :)
    primul dinţişor, primul pas, primul cuvânt... şi multe alte minuni!
    te îmbrăţişez cu drag, un an plin de bucurii şi sănătate tuturor!
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem deja 6 dintisori! doi ca de iepuras si 4 care tocmai au iesit! :) si "mama" si "tata" e deja rasfatul nostru! asteptam prima propozitie! :)
      Te pupam cu drag, La Multi Ani! :)

      Ștergere
  5. Draga mea, tie anul acesta intr-adevar ti-a adus o bucurie imensa, cea mai frumoasa ce poate exista pentru o femeie :) La care ne-ai facut cu multa bucurie si veselie partasi si pe noi, cei care te citim.
    Iti urez si va urez La multi ani, Mona draga! Sa aveti parte de un An Nou asa cum va doriti! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Domnul sa fie asa! :)
      Intradevar, a fost anul minunii implinite pt noi! :)
      Si ma bucur ca ti-a facut placere sa ne insotesti anul acesta! :)
      Si inca o data: multa fericire Elly! :)

      Ștergere
  6. Pupam familionul si le uram tot ce e mai frumos si bun si dulce si curat si iubitor si cu perspective de "marire" (a familionului of course) ! :))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MUUULTUUUMIIIIIIIM! We hope that God will bless us again! :)

      Ștergere