miercuri, 1 mai 2013

Gratis! :)))))

Mitică, treci imediat la masă și încetează să mai spui “Da, dragă…” de câte ori latră câinele!
*******************************************
Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă.
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef…

*******************************************
Înjuratul după ce te loveşti reduce durerea cu până la 50%…
*******************************************
Ce spune un elefant când vede un bãrbat în pielea goalã?
Cum poate o fiintã cu o trompa atât de micã sã îsi ducã mâncarea la gurã?

*******************************************
Un ţigan se prezintă la stomatolog. Dupa ce se uită un gura lui, medicul zice:
- Domnule, nu înţeleg de ce ai venit la mine. Ai toţi dinţii îmbracaţi în aur...

- Să-ţi traiască familia, domn' doctor, am venit să-mi pui o alarmă !

 
 

 
 

 

4 comentarii:

  1. Chestia cu înjuratul este perfect valabila! Spun din experienta! :)))
    Si cred ca si elefantul are dreptate....... :))))))))))

    RăspundețiȘtergere