duminică, 30 decembrie 2012

Happy Weekend- 41

 
 
 
Blanoshenii dragastoase:)
***************************
Doamna Smith era sigura ca sotul o inseala cu servitoarea, asa ca s-a hotarat sa-i intinda o cursa: i-a dat liber servitoarei in weekend, dar nu i-a spus sotului.... Seara in pat, sotul, ca de obicei, s-a plans de dureri de burta ingrozitoare si a sters-o la baie. Imediat sotia a intrat in camera servitoarei si s-a ascuns sub plapuma. Nici n-a intrat bine pe usa, ca el a si sarit direct pe ea, fara niciun cuvant si a trecut la treaba. Dupa ce a terminat, in timp ce el inca gafaia, sotia triumfatoare spuse:
- Nu-i asa ca nu te asteptai sa ma gasesti in patul asta? si aprinse lumina.
- Nu, doamna, raspunse gradinarul.
***************************
- Alo, Ioane, hai la o bere la baru' din colț.
- Păi, cand te-am sunat eu acum o oră, ai zis că ai o migrenă îngrozitoare!
- Aveam, da' acum a plecat la cumpărături.
 ***************************
Nenea Nistor, om batran si bun crestin, doreste sa emigreze. Este intrebat de ce.
-Datorita homosexualitatii.
-Cum asa?
-Pai, in timpul nazistilor se pedepsea cu moartea, apoi cu inchisoarea, iar acum este permisa prin lege. As dori sa emigrez pana nu devine obligatorie.
***************************
Nevasta către soţ:
- Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
Soţul:
-
Ți-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, te anunț!
 ***************************
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 41.

8 comentarii:

  1. O, Doamne, ce pufosenii si blanosenii tandre, dragastoare, curioase...de toate felurile. Minunate imagini!
    Glumele sunt excelente! Chiar m-ai facut sa rad, nu doar sa zambesc, draga Mona! Le-am citit pe toate alor mei si au fost foarte amuzati.

    Multumesc pentru urari si la randul meu iti doresc un An Nou fericit, cu tot ce poate fi mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mult, mult prea simpatici:x Iar bancurile sunt geniale :)) pe ultimul chiar nu'l stiam :))
    La multi ani :) Fie ca noul an sa'ti aduca numai bucuri, impliniri si sa realizezi absolut tot ce iti propui, sa fi inconjurata numai de cei dragi si sa zambesti cat mai mult :) Si sa ne citim cu drag si in 2013 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da da da! place urarea mult de tot!puuup!
      Si inca o data: sa ai un an uimitor de fantastic!:)
      La Multi Ani!:)

      Ștergere
  3. Ce blog atât de frumos vizual!... Bookmarked! :)

    RăspundețiȘtergere