sâmbătă, 7 iulie 2012

Ceva timp..

Am simtit saptamana asta, am simtit fiecare zi in care am lipsit de pe blog.
Voiam sa ma mobilizez, dar nu am reusit..Eforturile ma oboseau in plus, asa ca nu am avut de ales: am lasat timpul sa-si faca treaba lui..
Dupa 2 saptamani de medical si zeci de cutii de pastile, am inceput munca! a fost mai greu si mai dureros decat am anticipat, pt ca starile de rau sunt tot acolo, cutiile de medicamente se tot actualizeaza, oboseala este crunta, mai ales dupa ce vin de la munca.
Nu vreau sa ma vait mai mult, pt ca acestea vreau sa le duc eu, imi ramane doar sa-mi cer scuze pt intrebarile fara raspuns si grijile ce le-am pricinuit!
I will be and do better!

Un comentariu:

  1. Mona, draga mea, am intrat pe la tine, macar la doua zile...si era atata liniste de-mi tiuiau urechile. Normal ca m-am ingrijorat. Stiam ca ceva nu era prea bine...
    Dar ma bucur ca ai revenit. O sa fii bine. Eu iti tin pumnii si iti doresc recapatarea fortelor cat mai grabnic :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere