sâmbătă, 21 aprilie 2012

Happy Weekend 5

 HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 5-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este


Happy Weekend


 Doi ardeleni citeau ziarul:
- Băi, Ioane, uite ce scrie în ziar: "O bombă costă 4 milioane de dolari"!
- Tulai, de-ar cădea şi în curtea noastră una

..............................
- Bre, făcui o palincă de 38 de grade.- Mă omule, interveni ardeleanul, aceia-i febră, nu pălincă.
................................
 Badea Ion se pregătea să între în gospodărie la badea Gheorghe când vede un câine mare ciobănesc, cu o faţă fioroasă, că se uita la el din curte. Speriat, renunţă la gând şi îl strigă pe badea Gheorghe.
- Ce-i, mă? scoate ăsta capul pe geam.
- Hai să-mi deschizi poarta că mi frică de câne!
- Hai, numa, că nu-ţi face nimic!
- Nu mă bag că mi frică.
- Hai, dacă-ţi spun!
Până la urmă, badea Ion îşi ia inima în dinţi şi intră în curte. Se duce uşurel pe lângă perete şi până la urmă ajunge în casă. După ce închide uşa îi zice lui badea Ion :
- Bă, Ioane, rău câne ai!
- Aşe-i cum zâci - rău tare.
- Să uita aşa fioros de am zis că mă scap pă mine. Da, spune-mi, de ce nici nu mârâie, nici nu latră, nici nu muşcă, numa să uită aşa urât?
- Mă, cânele ăsta-i din ăla care să consumă-n el!...

.........................................
Ion către Gheorghe:
- Mă, am tăt auzit la televizor, la radio, am cetit în ziar despre bursă da' n-am înţeles ce-i aceea. Tu ştii?
- Cum să-ţi explic, zice Gheorghe, să zâcem că îţi cumperi ouă, că astea fac pui, puii să fac găini, astea fac multe ouă din care tu scoţi mulţi pui care să fac găini şi ţi-i plină curtea... Şi într-o zi vine o apă mare şi neagră şi ţi le ia pe tăte. Şi atunci tu şezi şi cugeţi şi-ţi spui: raţe trebuia să-mi cumpăr. Noa, aşe-i bursa!

......................................
1) Elly :))))))
2)Melomanu'
3) Ceeeeee?!?!?!
4) Iaaa veeezi!!
5)Asa se face!
6)Iubaretzul
7)Sigur nu ma vezi!
8)Me first!
9)Stai la raaand!
10)Cookie????
11)Baita

4 comentarii:

  1. :))) Mona, n-ai idee ce-am ras!
    Eu citesc majoritatea glumelor alor mei si radem impreuna. Tare mult ne-au placut!
    Si glumele pe seama fotografiilor la fel de mult.
    Iti multumesc. Da, m-ai facut sa rad. Ai reusit!
    Happy, Happy Weekend, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult!
      Si tare ma bucur ca ideea ta (ultra super by the way)a prins radacini! deja radem impreuna de o luna!:)
      Happy weekend mai departe! :)

      Ștergere
  2. =)) Bancurile au fost prea tari=)) Si imaginile prea adorabile:x
    Un weekend cat mai frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =D Multumesc la fel =)
      Mi-ati deschis apetitul cu bancele voastre :)

      Ștergere