miercuri, 14 martie 2012

Zuza

Recunosc! de-a lungul timpului mi s-a intamplat sa emit cate o remarca de genul "e blonda! ce te astepti?!?"..De cele mai multe ori remarca era indreptatita! Eeeei bine, de cand mi s-a pus pata pe parul balai (da da, stiu ca nu am pus poze, dar sincer, chiar nu-mi ajunge ziua!) am inceput sa dau rateuri! e posibil a fie doar o coincidenta si explicatia sa fie de fapt doar astenia de primavara, dar le comit...rau de tot!
In marea graba, dimineata la prima ora, o zbughesc pe usa, normal in intarziere! uit punguta cu mancare (orez si legune....;p), ma intorc val-vartej in casa, iau punguta si fug iar pe usa! cu o mana imi aranjam esarfa, cu cealalta cat telefonul (in gentuta mica in care totusi incap atat de mult...sau mai bine zis ratacesc atat de multe!)! nu0l gasesc asa ca iar navalesc n casa! si ma pun pe cautat! carti, reviste, cani, alte nuj-ce-uri, mai mult pe bajbaite, telefonul nicaieri! mai bag o data mana in geanta si gasesc telefonul, care dupa cum am zis deja, se pitise bine! ies din casa...iar, lasand dezastru in urma mea!
La munca...taskuri peste taskuri, porumbei iesiti pe gura...trece timpul, ajung acasa! iar treburi, obiecte scapate din mana (eu tot cred ca ele de fapt se arunca din degetele mele), lucrurile puse intr-un loc dau navala pe afara cand scapa nesupravegheate...ce mai, doua maini stangi!
Azi cumparaturi pt ca in sfarsit trebuia sa gatim! legume si alte "conserve", fac lista, totul planificat, hai ca merge si-mi revin pe fagasul normal, zic eu! naaa! nu-i asa! borcanelul finut de marar uscat imi zboara din mana si se arunca la pamant...explozie verde combinata cu cioburi! nu stiu cum! chiar nu stiu! Ubi se uita cu mila la mine, se apuca si strange cioburile, intre timp apare si o tantitza de la Kaufland cu maturoiul dupa ea! si cu moaca! dar ce moaca! daca ii spargeam borcanelul pe covorul persan din sufragerie si-mi mai lustruiam cizmele pe draperie, nu m-ar fi privit cu mai mult dispret/ dezgust! si-mi cerusem scuze pt mizerie si Ubi stransese cioburile! dar nu, nu conteaza! important e sa te impui, sa te simti important si mai destept decat oricine, si da, considera-i pe toti prosti si...cum vrei tu! superb!
Cam asa...in rest suntem bine, obositi, multa alergatura si...speranta de mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu