duminică, 19 februarie 2012

Cina rapida

:))))
Incep prin a sublinia ca de regula gatesc mult mai bine de atat! :)
Si ieri am vrut sa termin repede cu partea "cooking and stuff".....insa...am avut o zi nu prea buna in privinta asta, dar pt ca am zis ca pun poze cu "isprava"....poftim!

Data viitoare o sa pun blatul intr-o craticioara mai mare, pt ca acum a iesit inalt nu gluma! :)
Cirese cu ..gelatina si alte nu stiu ce chestii (si mi-a luat ceva vreme pana mi-am amintit cuvantul "gelatina";p)
In paralel cu tortul (care trebuia tinut 2 ore la frigider) am inceput sa fac si "gherute". Asa le-am botezat noi ;p


 Sosul: usturoi taiat marunt, mustar, marar si iaurt. Simplu de facut, nu are grasimi de loc, vara e chiar reconfortant! il folosim la orice!

"Gherutzele" se rumenesc rapid in ulei.
Intre timp si blatul a fost gata, l-am pus la racit.
Am rontzait amandoi "cina" (sosul a avut succes ;p) si am continuat cu tortul.


Dar e bun la gust....cred! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu