duminică, 5 februarie 2012




.......or at least, can change your mood! :)
Am plecat ieri dupa cadouri, pt sisterul care isi serbeaza ziua de martisor! si cum e mult mai rentabil sa profitam de reduceri, am zis...hai sa vedem ce iese! munca de lamurire cu incapatanata-sef ca ar trebui sa mai schimbe una-alta...dar o data ce a scapat in libertate...mai opreste-o daca poti! (la fel a fost si cu sala! nu am miscat-o in primele luni, acum nu mai are stare! ;p) :) A probat cateva perechi de blugi (operatiune extrem de dificila cand noi hahaiam la "gura" cabinei..dar serios, brobonelele de pe nas erau de nota zece! :))))  ), pe unii i-a biruit, cu altii s-a luptat serios, apoi camasute, bluzite....Dupa lupte seculare si rasete in cascada, am tabarat pe cafeneaua in care poposim in ultima luna...Imi place cafeaua..atunci cand o pot si savura pe-ndelete! Cappuccino cu menta, latte machiato cu menta...i want them all! :)
Am plecat din cafenea mai mult fugariti de sisterul care mai voia sa vada ceva! si a gasit! adidasi Nike pe care ii cauta de ceva vreme! asta pana la urmatoarea pereche, cand si aceea va fi marea dragoste! :)
Am mers pana la masina cocoshati de ras! it really was fun! :)
Love Weekends Big Time! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu