vineri, 27 ianuarie 2012

View





Ce poti face cand stai pironit in pat? te uiti pe geam si te rogi sa nu mai fii bolnav, si sa te intorci la indeletnicirile obisnuite! dintrodata "iesitul la aer" e motiv de mare bucurie! te uiti pe geam, la toti cei care traiesc si te simti pedepsit si uitat intr-un colt....Si ai vrea sa fugi, sa sari, sa razi in gura mare...
Azi mi-e mai bine ca ieri (un rau brusc ce l-am simtit la birou, eram mai ceva ca Alba ca Zapada la fatza, am avut noroc ca a putut veni Ubi dupa mine..), am stat in pat, am plans de durere,am incercat sa dorm. Stiu de la ce s-a intamplat, stiu ca am tras de mine pana la limita, si ma doare ca cei responsabili de tot dezastrul asta n-or sa inteleaga niciodata! si e vina mea ca trec totul prin inima!
Nu pot Rontzi sa tzopai azi la sala! sper sa ma pot da macar jos din pat.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu