duminică, 22 ianuarie 2012

My day - part two


 & the rest of the day was magical! :)
Am iesit la bulgareala, prin parcuri pline de zapada (sunt cam periculoase sariturile pe timpul iernii..dar nu ne lasam! ;p), cu greu am convins sisterul sa comita o ilegalitate sarind gardul (si am imortalizat proba vinovatiei ;p), apoi am dat o raita prin magazine dar ne grabea gandul cafelei....(me - Malibu sunset...yaaaaamiiii), alta tura prin orasul nins, apoi o escapada in junk-uri (de luni vine si sis la sala, asa ca ne-am facut de cap in weekendul asta....) si un remy tarziu in noapte!

Si aceastea sunt cele mai frumoase cadouri, pt ca sunt ale mele! :)))
Ador parfumurile!!! "Si Lolita" de data asta :)
As putea avea un perete intreg de parfumuri si apoi as sta linistita! :)
Cat despre Sephora....my zen-place in town! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu