duminică, 11 decembrie 2011

Sunt fericita cand..



..ma trantesc pe pat dupa o zi grea
..ma trezesc si ma simt odihnita
..dorm din nou in patul de acasa dupa ce am fost in vacanta
..citesc in pat, in timp ce Ubi doarme si orasul inca nu s-a trezit
..miros o carte noua
..citesc cu nerabdare primele pagini dintr-o carte noua
 ..stiu ca e vineri
..ies de la sala
..vad desene animate cu Tom&Jerry
..fac poze ce ii uimesc si pe ceilalti
..beau apa dulce, cu gust de zapada
..iau prima gura de mancare dupa o foame crunta 
..oamenilor le place mancarea gatita de mine si mai vor o portie
..beau frappe de capuccino
..pasesc pe zapada neatinsa
..cand vad primii copaci infloriti
..cand vad padurea galben-aurie
..ploua si suntem in masina
..cand auzim ploaia din caldura patului
..ascult cantece care simt ca mi se potrivesc
..aud intamplator "melodia noastra" (si cum sunt atat de multe, asta se intampla des! ;p)
..reusesc sa prind "din prima" un "ceva" aruncat de Dutzu
..ma frec la ochi si nu ma ustura machiajul =D
.. facem planuri de vacanta si realitatea iese mai bine decat planul
..plecam cu masina, fara directie precisa, si ajungem sa traim fericirea
..cadourile mele nimeresc la tzinta
..Ubi ma tine in brate
..Ubi ma pupa si eu sunt adormita
..Ubi spala vasele dupa ce am mancat
..bem vin fiert dupa o plimbare inghetata
..gasim in magazin exact ce cautam
..vad un numar nou din revistele mele (<3 Glamour <3 Marie Claire)
..cumpar un parfum nou

Lista ramane deschisa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu