marți, 6 decembrie 2011

A place to get lost

Mosh Nicolae! am umblat azi la rezerva de voie buna si am intrat intr-o noua zi cu gandul si intentia de a ma bucura de ziua asta! am adormit in autobuz, era cald si erau colinde...:) Am mers spre birou mormaind ultima melodie ce-mi rasuna in urechi :), am deschis calculatorul, am visat nitel cu ochii deschisi la imaginea de pe desktop (un orasel luminat si munti inzapeziti pe fundal), si...hai cu munca! o gramada de taskuri, unele mai ciudate ca altele (e frustrant sa vezi cum colegii germani iti cer piesele inca o data doar pt ca ei le-au pierdut...Ca sa nu mai zic de mailuri si prezentari detaliate ramase necitite..tot de ei of course!)
Apoi ploaie...intruna! la un moment am vazut niste fulgi ametiti rataciti printre picurii de ploaie! Yees, "hai cu zapada!"...zbaaang! "cum sa vina iarna? ai innebunit?" (cam asta a fost reactia pe care am trezit-o in jurul meu!)
Si evident nu putea lipsi discutia "ce ti-a adus Moshul?"
La asta chiar nu ai cum sa castigi, nici macar sa iesi intreg la cap!
Daca s-a intamplat cumva sa primesti ceva mai putin decat colegele, e nasoool!!! inseamna ca nu te iubeste, ca nu-si da silinta, ca nu-i pasa de tine! dupa care urmeaza insiruirea de cadouri primite de colege! si neaparat o sa fii agasat de privirea "aceea"..care-ti cere o preamarire si o lauda, osana chiar, adusa persoanei care a primit multitudinea de cadouri!
Pe de alta parte daca ai primit multe cadouri, si din acelea..."tari", iar e nasol! poate mai nasol ca in primul caz! cum indraznesti tu, mucea, sa apari cu ceva nou, cu ceva bun?!? Inseamna ca el e un aiurit care nu apreciaza banii pt ca ii arunca pe nimicuri, pt ca pana la urma degeaba ai nush ce chestii,daca nu ai masa-casa-masina, etc! si mai inseamna ca ai bani! asa ca nu te mai plange ca ti-e greu!
Dar cum a ramas cu bunatatea oamenilor? cum a ramas cu bucuria pt ceilalti? ce sa mai intreb de daruire, generozitate, cand esti jucat anapoda indiferent de ceea ce faci??...Aceleasi senazatii le-am trait si dupa ce ne-am intors din luna de miere! 2 saptamani in Venetia..asta da motiv de ura si invidie din partea lor! nu stiu daca am primit 3 intrebari de genul "ce ati vazut. ce ati vizitat, cate poze ai facut?"! in rest...parca trebuia sa ma justific tutror pt vacanta noastra! dezamagitor! Am invatat insa sa ma bucur de fericirea mea si mai mult! :)
Azi ne-am plimbat, prin orasul luminat de Sarbatori! de fiecare data simt bucuria asemeni unui copil! ma bucur in sufletul meu, cat pot eu de mult! si-mi stralucesc ochii de bucurie! :) si a fost superb din nou! :)
As vrea sa gasesc un loc, unde rautatile nu au viza de sedere!.....
Imi place linistea asta atat de mult..miroase a portocale, e cald, totul e colorat in jur! si bem un frappe de menta! home-made! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu