joi, 8 decembrie 2011

Happy thoughts




Azi dimineata am mers spre birou prin zapada! si era mult mai frig decat mi-am inchipuit! dar ningea frumos, luminile pe strada inca nu erau aprinse iar cerul era luminat de Luna...vedeam fulgii albi cum se reped spre pamant! si pt cateva clipe mi-am inchipuit ca e seara, ca sunt in alta parte, pe o straduta pitoreasca, si eu cu Ubi ne plimbam! asta mi-am imaginat pana la birou! unde totul a mers asa cum m-am obisnuit deja..incerc sa dezvolt o tehnica de supravietuire! sa ma intreb cat de mult mi-ar mai pasa de toate "acelea" daca ar fi sa nu mai fiu! lucrez la tehinca asta in fiecare zi, nu-mi iese din prima, dar ma straduiesc!
O colega imi zicea azi ca nu mai suporta tot stressul de la birou si ea incearca sa-si spuna mereu "pace si indiferenta"!.....
Ne cautam portite de salvare doar ca sa supravietuim zi de zi! si situatia asta nu e normala!...
Pe de alta parte....avem si momente bune, superbune! primesc un mesaj de la Ubi cu 10 minute inainte de terminarea programului! "ghici cine vrea sa vina dupa tine la munca?"! =) Nu stiam cum sa fac sa plec mai repede din birou! mi-am inchis calculatorul mai repede, m-am imbracat mai repede decat orice, si am coborat scarile in fuga! :) si am ajuns in masina, m-am cufundat in scaun, mi-am privit sotiorul si am rasuflat usurata, de parca aruncasem toata greutatea de pe umeri! ma astepta Ubi cu un sandwish, si cu suc de fructe de padure...Micul meu dejun si pranzul,  2 in 1, totul intr-un sandwish! si ce bun a fost! :) am mers la cumparaturi, pt ca frigiderul era pustiu! iaurt de soia avem, dar cam atat!
si am mers la cumparaturi, dar nu-mi amintesc ce am luat! de parca nici nu eram acolo! imi era bine doar pt ca nu mai eram "acolo", pe plantatie! cred ca am fost super-zen! :) si am venit spre casa..am povestit...si-am facut paste Carbonara ;p super rapid si bun pe deasupra! :)
 si apoi film...Cameron Diaz re un zambet fantastic! :) o seara atat de linistita!.....imi doresc multe la fel! imi place atmosfera asta! :)
Maine la sala! Magneziu masticabil deja achizitionat! si daca-l ascultam pe Ubi din timp, pt ca fie vorba intre noi, de vreo jumatate de an cel putin tot incearca sa ma convinga sa mananc magneziu, mi-ar fi fost mai bine acum! daaaar, am pastila magica, asa ca ne vedem maine Rontzi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu