sâmbătă, 8 octombrie 2011

Good times

Cam asta am avut in fatza ochilor azi, vreme de cateva ore...Si ca sa fie tortul complet..adaugati ploaie, frig si vant! who needs pilates cand ai la dispozitie o masa si o scara si vie cat toata curtea bunicilor?! mi-a trecut si ultima farama de febra musculara! insa probabil am capatat o febra de raceala...daaar totul o sa  se rezolve cu o baie fierbinte si sare de mare! :) oricum, sentimentul de treaba bine facuta e suuuupeeer! :) A! si am incheiat ziua cu un gratar si ceai cu voie buna! carnea pregatita de mine bineinteles :) marinata si fragezita numai buna de gratar!
By the way! am intrat in toamna, fara voia mea of course...ceea ce inseamna ca e necesara o revolutie de scotocire in dulap dupa hainele colorate! trebuie invins si cenusiul toamnei cumva! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu