duminică, 11 septembrie 2011

Great Great Weekend!!!

Primul weekend dupa intoarcerea la munca..vineri seara, cand inca mai clickaiam la birou, ma gandeam ca weekendul asta e mult prea scurt! ar trebui legiferat weekendul de 3 zile! ce viata ar fi! Ca veni vorba! asta e explicatia pt care italienii sunt atat de iubitori de viata! ne-am lamurit cat am fost in vacanta! bine, noi am invatat asta on the hard way! :) Ei bine, italienii au pauza de pranz zilnic (normal pt oamenii normali, nu pt sclavi!)..vreo 3 ore, de la 12:30 la 15:30! bine pt ei, ajung acasa, iau pranzul in familie, isi rezolva problemele in timp util..rau pt turisti si lihnitii de foame care se plimba cu orele prin soare visand la o sticla de apa rece..aburinda! :) rasfatzul lor continua! luni dimineata, pana la 15:30 iarasi au liber. miercuri la fel, a doua parte a zilei e libera! normal ca  vita e bella pt ei! :) (as avea cateva poze din vacanta care se potrivesc postarii, dar am preluat din lenea italienilor si nu ma misc din culcusul asta doar ca sa ajung la stickul vacantzei! ;p)
Sambata incepe fruuuumos, cu o dulce leneveala langa sotzior, apoi putin internet, apoi telefonul cu Rontzi (draga mea, sper sa ne vedem repede!), apoi rutina: pregatitul hainelor pt amandoi (nu suntem ca obsedatii care se imbraca perfect la fel, dar suntem un intreg cand suntem impreuna asa ca trebuie sa ne potrivim! ii vazusem pe unii total..diferiti! ea imbracata elegant, pantofi cu toc cui si tot pachetul, el - blugi, geaca de blugi si sapca purtata intr-o parte!..de obicei nu critic oamenii, dar imaginea asta mi-a atras atentia! ), machiajul rapid(oooof....), pupaceala si tzusht pe usa! o plimbare prin oras, forfota in oras pt ca e Oktoberfest (si ce daca-i septembire?!), slalom printre oameni, masini bara la bara, apoi o raita prin Unirea, scaldat ochii in colectiile de toamna, si ...am comis-o! am plecat de acolo cu niste lucrusoare.....suuuper! :) Ubi are mare rabdare cu mine, norocul lui ca sunt canapele in magazine si asa isi mai revine si el :) ne-am hlizit, poze, pumpicei, sweet! :) si iar nu mi-am facut temele cum trebuie! asta pt ca pana acum viata m-a invatat (s-a straduit chiar) ca daca nu iau acel ceva atunci cand imi e necesar, sigur atunci cand il voi mai cauta nu-l voi mai gasi! dar se pare ca inca nu mi s-a fixat asta in creier, asa ca am ramas fara hainutele vazute inainte de vacanta! dar nu-i baiul chiar asa mare, pt ca am gasit altele super dragute! :)
Aaa! am sarit peste pranzul luat in oras! :) alt rasfat! "La bucatarul vesel", local placut, amenajat cozy, mancare buna, servirea insa...bliax! o tipa suparata pe viata, suparata pe lume..nu stiu care era baiul ei, dar acritura in toata regula! (si iar nu pot sa nu compar diferenta intre serviciile "de aici" si cele "de acolo"!!planete diferite!! ) Oricum, noi ne-am distrat si acolo! :)
Seara, in drum spre casa, am luat inghetata, tortura in toata regula! capsuni si rom cu stafide! festin, ce mai! :) apoi dormi daca mai poti! atata dulce seara..naughty bussines! :))
Azi ar fi trebuit sa plecam dimineata, sa prindem o plimbare prin soare, dar am ales leneveala, si asta doar pt ca de maine iar ma trezesc la 5 dimineata! aaaaaaa! cant wait for the big change!
Am plecat intr-un final, o mica achizitie pt casa (baia noastra este marina acum, te gandesti la vacanta dse cum deschizi usa! ;p), apoi o tura prin Carrefour (ieri, cand ne-am imbracat pe noi am uitat ca frigiderul e super-sexy! ), o masa de pranz/ cina odata ajunsi acasa si butoneala la laptop! Nu mare lucru si plictisitor pt amatorii de "senzatii tari" , dar atat de bine pt noi! dupa ce iei o gura amara de viata alaturi de "unii", nimic nu-i mai bine si mai frumos si mai incantator decat timpul petrecut cu cei dragi, in plina iubire si rasfat! :) superb Ubire! :)) Thank you! :))

            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu