miercuri, 10 august 2011

Soferica deprimat

Dimineata ploioasa, intuneric peste tot! astfel incat bushiturile matinale s-au multiplicat peste masura! ma si mir ca inca mai sunt peretii intregi! cu chiu cu vai reusesc sa ies din casa la timp, goana pana la statia de autobuz prin ploaie (la ora aceea mi se parea torentiala), in sfarsit..adapost! ma sui in autobuz, vanez locsorul meu de langa geam unde reusesc sa mai fur vreo jumatate de ora de somn! muzica in surdina...merge! "Vine o zi""Vine o zi" (Holograf). Mmmmna bine, e drept ca toata agitatia asta dinaintea nuntii imi cam ocupa gandurile cu o gramada de lucruri marunte, asa ca..pic pe ganduri, incerc sa fiu zen, sa gasesc un moment de echilibru..macar cat tine melodia! daaaaaar..ce sa vezi?? soferica pusese melodia pe "repeat"!! deja de la a 4-a ascultare imi venea sa sar din autobuz la prima oprire!! astept infrigurata sa se termine melodia si minune! trece la urmatoarea din playlist! Daca dragoste nu e....!!!! :))) deja incepem sa mustacim cu totii (somnul de azi fusese sacrificat!)! urmeaza "M-am indragostit numai de ea"! twice!!!!!!!!!!!! deja ne hlizeam cu totii!! faceam scenarii: s-o fi certat cu nevasta, vinovat el, vinovata ea..Si bomba: "inima de tziganca"! twice again!!!e clar! si-a inselat nevasta cu o rroma! :)))..dimineata de pomina! cam asta a fost partea comica in prima parte a zilei! a inceput apoi seria orelor fara pauza, pt ca "o sa stau o luna in concediu, asa ca pot sa lucrez acum sa nu uit..."!
Azi am luat voalul! atat mi-a luat pana l-am gasit! e frumos, finut, si fara multe detalii pt ca jumatatea nu trebuie sa stie inca chiar tot!.;p
Gata, ajunge cu netul for now..multe de facut inca si e aproape 22...e clar! iar 4 ore de somn!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu