vineri, 17 iunie 2011

Colour in my thoughts :)

Hihihihi! deci asa se spala rufele?? :)))
Ce noroc pe capul meu cu un urs gata frumos! :) no need to dream about something else!
Si zau ca, in ultima vreme, probabil cum se apropie si nunta..ma trezesc ca mi se inmoaie genunchii si-mi bubuie inima in gat si mi se topeste inimelul de dor! orice numai sa ajung mai repede langa iubitel! Incredibil de mult bun-simt (si nu zic asta eu, pt ca e al meu, dar toata lumea care il cunoaste imi spune acelasi lucru), grija pt altii mai mult decat pt el, ditamai stresul pe el pt problemele altora..Nu mi-ar ajunge o zi intreaga sa-l descriu asa cum e el, fericire completa!..Te ubi!!
Azi am avut o zi plina, obositoare, lucru fara pauza, o cafea completata cu o cola, iaurtul a facut o calatorie din frigider pana la scarbici si retur. Apoi telefoane, conferinte, prezentari peste prezentari, date predate, totul contra cronometru..Imi imaginam cum ar fi sa ies din birou, fara sa zic nimic! si atat! dar nu, am mers pana la capat, totul s-a terminat cu bine, multumiri din partea head-masterului..(vorba unui coleg: "dar la salariu nici o felicitare?"..)Mi-a fost teama de saptamana asta, dar m-am descurcat bine! cu ajutorul Lui, totul a fost aproape perfect!;p
Ziua s-a incheiat cu surpriza Ubitelului care a venit dupa mine si apoi o plimbare prin oras..cant wait to change once again my hair colour! :)
Se intampla uneori ca, in toata marea de nelinisti, sa apara cerul senin!asa, deodata! te zbati in zadar dupa un ragaz de liniste, tanjesti, visezi, orice! si cu toate acestea nu si nu! ei bine, cand apare cerul senin, deodata, ma lafai in fericire! :) nu am nevoie de mare lucru! ubitul alaturi, muzica buna (Eliza Doolittle is the new Soko ;p), carticelele mele, cireshe.dibidibiduuuuu! :)
:)))))) Mama meu si jumatatea fac impreuna prajitura cu fructe! :) some quality time for them! :))
In the meantime..I just smile in my happiness! :) Multumesc! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu