miercuri, 1 iunie 2011

And another kind of trust!

"Minunile se intampla celor care cred in ele! "
Auzeam des cuvintele acestea, atat de des incat tindeam sa nu le constientizez pe deplin! Mult timp am crezut ca "eu cred" si nu mi-am batut capul mai mult! Apoi a venit napasta..acum cativa ani. Parea ca toate problemele se ingramadesc pe umerii mei, dezamagiri, deznadejdi, boli, lipsuri, sperante..era cumplit! prieteni care intorceau spatele, tradari..dezamagiri..Nu exista cuvinte pt acea perioada! Cu cat ma agatam mai mult de ideea ca "va fi bine", cu atat parca era mai greu! mi-era frica in fiecare dimineata pt ca nu credeam ca as mai rezista unei alte zile!
Dar s-a rezolvat totul, incet, putin cate putin, si nu-mi venea sa cred ca se rezolva lucrurile fara ca eu sa fac ceva, dupa ce ma chinuisem atat! Am stiut ca e Dumnezeu cel care are grija de mine!
Se intampla uneori, sa traim astfel de drame, cand totul pare sa se naruie, cand nu avem de ce sa ne mai agatam..cand supravietuirea este o lupta cu adevarat! sunt incercari ingaduite, ca sa-ti vezi puterea, ca sa-ti testezi increderea, ca sa-ti gasesti rezistenta sufletului! incercari ingaduite ca sa vezi care sunt oamenii de valorare, ca sa vezi cine iti sunt prietenii indrumatori..se cerne bunul de rau! si in tot intunericul apare lumina, atunci cand trebuie! vine ajutorul Lui! sa-ti arate dragostea Lui, sa-ti arate ce inseamna ajutorul divin! atat de puternic, atat de..altfel fatza de cel al oamenilor! cand toti iti intorc spatele, cand toti se rusineaza sau nu vor sa se complice si cu probleme altora , vine ajutorul Lui, dezinteresat, curat, ca de la Tata la copii!
si uneori sunt ingaduite dramele doar pentru a-ti indrepta pasii spre drumul cel bun! cuiva i-a fost dat divortul doar ca sa-si gaseasca dragostea adevarata si caminul adevarat langa cea dreapta!
Ideea e sa nu te indoiesti de promisiunile Lui! Ti le zice direct, daca esti atent sa le auzi, dar ti le zice si prin intermediul altora..trebuie doar sa auzi si sa crezi!
E ciudat cum oamenii prefera sa creada in orice alta explicatie decat in aceea ca traim aici pt suflet, nu pt lucruri!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu