marți, 24 mai 2011

Just happy..



M-am trezit dimineata cu soarele pe fatza..taare bine a fost! cred ca e singurul lucru bun care se petrece la schimbul 2! leneveala de dimineata in pat! am luat cartea (pe care sunt chitita s-o termin, fara alte amanari) si am citit pana am adormit din nou! :) dimineata perfecta! acum gata, m-am trezit de tot! pe de o parte ma gandesc la orele pe care le-am "pierdut" dormind pt ca acum trebuie sa ingramadesc trebusoarele in restul de ore ramase, dar pe de alta parte, vreau sa pastrez in minte lumina acestei dimineti: soarele patrunde prin voalul perdelelor, ocoleste inimioarele si zuzurubele lipite pe geam, jocul cade pe perdele si sub ochii mei totul se transforma intr-un vitraliu de lumini si umbre!
Si linistea acestei dimineti ma face sa ma gandesc la concediul de anul trecut, cand micul dejun era neaparat pe balcon, sub verdele padurii si cu muntele in spate, rontzaind grabit la iaurtul cu dulceata si cereale, batand din picior ca Bocanila doar-doar terminam de mancat mai repede ca sa plecam in drumetii! :)
Just love this mornig! pt ca mi-a adus aminte de atata bine!
Iaurt cu cereale si dulceata de cirese amare in dimineata asta! am zis! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu