luni, 20 decembrie 2010

Vine vacanta!!!!!!

Maine e ultima zi de scarbici! ultima zi de naveta pe anul asta, ultima zi de frig groaznic trait la 6 dimineata, ultima dimineata de ameteala si bushituri pe intuneric prin casa..cat de greu e sentimentul cand trebuie sa ma dau jos din pat, de la caldurica...uuuf! iarna e cel mai greu! dar, maine e ultima dimineata pe anul asta! iiihaaa! deja ma gandesc la momentul in care imi voi lua la revedere de la colegi si le voi spune "ta daaa..see you later..much later!!!!!":)) can't wait!!!!
Maine o sa mergem din nou sa cautam modele de verighete, mai mult sa ne convingem ca ce am vazut deja e cel mai frumos ;p, sa ne plimbam, sa mancam kurtos cald (sper, cel putin, pt ca ne-am tot propus asta si  ne-am tot luat cu altele), sa ne plimbam fara griji! eu in gecuta mea cea noua, calduroasa bine de tot, draguta foc!..
Aa! am facut deja cumparaturile in locul Mosului! se pare ca anul acesta e ocupat si are nevoie de ajutoare! asa ca..i-am dat un carut de ajutor! prin nebunia oamenilor cuprisi de panica, de parca s-ar epuiza toate magazinele si asta e singura lor sansa! oamenii haotici, care merg in deriva, grabiti, dand din coate..cumparand orice, totul, nu conteaza, sa fie! nu-i inteleg si nici nu vreau! mi-ar place sa se trezeasca toti peste noapte si sa fie ordonati, macar in gandire! sa stie ce vor, macar! am pierdut o gramada de timp umbland in zigzag, cautand "culoare" libere printre zapacitii gura-casca..Poate ar trebui s ama obisnuiesc ca face si asta parte din traditia sarbatorilor!..
Asadar! munca, cumparaturi, plimbari sub clar de luna plina, zapada scartaind sub cizme, clementine dulci, o sticla buna de vin alb, curatenie, un fel de gatit (;p..ceee? o sa-mi tot iasa gatitul pe ochi! ;p), putin, mult prea putin somn, o carte terminata, cateva filme vazute, amintiri depanate..ceata vesela de Mosi care seara de seara colinda strazile imprastiind voie buna (trombon, trompete..chiar frumos! de piatra sa fii si tot ti-ar topai picioarele! ;p), poze si iar poze ce trebuie descarcate..:) Vladut pupacit de a prins luciu deja! :) cam asa a fost saptamana pan acum!
Urmeaza saptamana cu aranjatul casei pt Mos,curatenie, impodobirea bradului cu toate nebuniile adunate, sper la mai multa zapada si la mai putin frig..Sunt sigura ca va fi iures, poate si ceva oboseala, dar stiu de pe acum ca o sa fim fericiti! :)
Ne casatorim Ubire! :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu