joi, 4 noiembrie 2010

Hihihihii

Ia uite Ubi ce face puiu' tau!!! se lupta!! :)) ueeeei..da stii ce curajuos e??? ca untul la soare!!! :))
Serios, vreau concediu! mai avem putin de asteptat ubire si sa vezi tu ce fuga nebuna tragem! nu stim inca unde, dar mereu ne iese! :) one more week! :)
Asaaaa..am inceput dimineata ca de obicei..nauca, ma chinuiam sa aprind veioza cu piciorul (is just a button on the flour ;p), in ameteala trezirii am imbratisat dulapul si am pupat din aceeasi greseala frunzulitele de toamna de pe dulap..am iesit cu ochii inca inchisi pe hol si..a inceput joaca zilnica "de'a gata in 30 de minute"..evident de fiecare data sunt pierderi de razboi..de data asta a fost patul! a ramas nefacut! :)) partea haioasa e ca mi-am dat seama doar cand m-am intors acasa! :) ubi, fa-te ca nu vezi ce scriu aici! Serios acum, sunt chiar obsedata de curatenie si lucruri aranjate "la linie" dar ma apuca cateodata(cam o data pe anotimp...hmm..care-o fi motivul de fapt?! ;p)de le las pe toate balta! eee..nu ma tine mult ca dovada ca pana la ora asta am tot aranjat si inca nu simt ca am terminat..:) Apoi fuga dupa bus, soferul deja ma stie ca inca mai am ceva de aranjat pe drum(..like nasturii sau esarfa sau ciuciul sau toate la un loc..:) ) si azi ma intreaba ce-ar fi daca ar pleca la timp...Pai mi-ar cam strica ziua pt ca ar insemna ca trebuie sa fug dupa alte masini, a fost raspunsul meu..a trebuit sa-i zambesc omului si gata! ma biraaaau! :)Unde am aflat rasplata pt munca depusa anul acesta! s-a marit salariul...uuuuaaaaaauuuuu!!!! nu potsa cred!!! recompensata pt cele 12 ore de proiectare si gestionare date, zile fara pauza si fara viata personala...daaaaa!! toate au fost recompensate!!!! a meritat!!!!!!!am primit in plus 8..euro!!!! s-a rotunjit salariul de fapt!!!!! ce....bataie de joc, marlanie..si toate sinonimele ce va trc prin minte, nu va sfiiti, toateeee!!!
Asta si-a cam pus amprenta pe restul zilei asa ca ziua de azi am petrecut-o precum cei "experimentati", cu salarii corespunzatoare de loialitate..adica am privit la soare printr-o spartura de geam!! imi faceam scenarii, cum plec din birou si le zic parerea mea sincera si....uuuuuuuf! mama ei de saracie! precis sunt cativa someri care m-ar injura daca m-ar auzi...dar prea e bataie de joc!!...:(
Am venit o bucata de drum pe jos, ca de obicei..prin aerul oarecum mirositor de toamna..mi-am aranjat gandurile in sertarase..nu vreau sa duc frustrarile de la birou cu mine acasa..dar e greu :(
Macar daca ar fi un salariu decent, macar daca s-ar putea trai cu el! as tolera si oboseala si stresul..dar pt banii astia??? pitzipoancele nici n-ar deschide ochii dimineata pt salariul meu...:( A meritat atata scoala, ce mai!!!! :((
Asa ca acum lupt cu gandurile, cu lehamitea si scarba..incerc sa gasesc un motiv pt care maine sa merg la serviciu, incerc sa gasesc un motiv pt care sa nu urasc ingrozitor cladirea aceea oribil de gri! :(
Cam atat de pe front!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu