joi, 19 august 2010

As vrea sa pot uita..

M-am trezit dimineata si am mai lenevit nitel in pat..am dat drumul la muzica si vorbeam cu mine in gand, planuiam ziua de azi, timpul relativ scurt pe care-l am pana cand plec la munca(schimbul doi, ochii picati in gura pe la 12 noaptea), multe de facut! si zambeam pt toate lucrurile marunte si colorate care ma inconjoara: perdelele colorate care lasa lumina roz si portocalie sa intre in camera, asternutul albastru cu galben si alb, peretii (oarecum) lila (in viziunea mea, pt ca Scumpi ii vede roz toaaaata ziua ;p), florile din camera, oglinzile in forma de stelute si inimioare de pe dulap, esarfele colorate langa gentile colorate..M-am trezit ca intr-o lume de basm! si m-am gandit la toate rasfaturile pe care mi le face scumpul meu, doar ca eu sa vad lumea "in roz" si sa ma bucur de viata ca un copil in parcul de distractii!..mmmmmm..e tare bine! :)
Planuiam o zi de cumparaturi, parfumuri si alte stuffuri care se termina toate odata, dar in acelasi timp ma asteapta si pestele in frigider "sa-l gatesc odata"..Dupa cum se vede, "decizii majore si probleme grave" de rezolvat azi! :) Asa ca mi-am urcat un gand catre Doamne-Doamne si i-am multumit pt rasfatul acesta!..pt ca pot alege ceea ce vreau sa traiesc, pt ca pot sa citesc tot ce vreau si cand vreau, pt ca am facut o scoala(cea pe care am vrut-o), pt ca am calatorit prin multe parti, pt ca avem masinuta si pt ca avem o vara super, pt ca ma pot imbraca asa cum simt, pt ca pot vorbi on and on, pt ca pot zambi si pot rade cu gura pana la urechi, pt ca-mi pot aranja parul dupa cum imi place, pt ca pot lucra, pt ca luam decizii impreuna, pt ca..pana la urma , totul depinde de mine, de noi! Si n-am insirat toate lucrurile acestea marunte ca si cand ar fi punctul culminant al zilei, ci pt ca sunt acele lucruri marunte pe care le traim, de cele mai multe ori fara sa ne dam seama ca avem sansa de a alege!
As vrea sa pot uita o scena de pe aeroportul din Munchen! O fata ce purta o burka neagra, decupata doar in dreptul ochilor, mergea alaturi de sotul ei, citind din ceva ce aducea cu o carte de rugaciuni! tinea cartea in dreptul ochilor..In aeroport e zarva, galagie, mai plange un copil, mai rade o fata cu gandul la vacanta ce o asteapta, mai cade ceva pe jos..Fata aceasta incasa cate o palma dupa cap pt fiecare privire ridicata din carte..M-a umplut de revolta si am vrut sa sar la el sa-i trag cateva palme zdravene, as fi vrut sa fie Scumpi langa mine si sa-i traga cativa pumni, sa simta durerea! nu sunt o fiinta agresiva, inchid ochii la scenele violente din filme, dar scena de pe aeroport m-a umplut de ura! desi am venit de aproape doua saptamani acasa, inca nu pot trece pt neputinta ce-o simteam atunci!..si ma gandesc ca mai sunt milioane de femei ca ea, femei ce sufera umilinte si asta doar pt ca sunt femei! :(...Traim intr-o lume care venereaza feminismul, si in acelasi timp, la cativa pasi de noi alte femei sufera doar pt ca sunt femei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu