marți, 10 august 2010

Aaaaa!

Anul calatoriilor!! Sa vedem, am inceput in iarna cu un weekend la munte, si o asteptare indelungata pt o reeditare pe timpul verii cand cerul e senin si miroase a iarba (iaaar baaa? ;p) si sunt flori peste tot si muntii sunt numai buni de calarit, si cum vara a venit(faaainaaaliii!!!) fuga repede la munte, ca doar acu avem masina! :))) Yeeeaaaaah! :))ne intoarcem dupa o saptamana fantastica(asteptand cu nerabdare inceputul de toamna cand frunzele sunt aurii si vantul ne racoreste si inca nu ploua zilnic)si plecam pana in celalalt capat de tzara, taman pana in Tara Hategului (ce minunatii am vazut pe drum si ce frumos a fost weekendul si zau ca asta merita o postare separata!), ne intoarcem acasa si eu iar fac bagajul si imi iau zborul spre Germania! trei saptamani ce au trecut repede(spre norocul meu) si acum..respir usurata..in sfarsit acasuta, cu stelutele noastre pe tavan si toate culorile in jur si..ce bine e acasa!!!!!!!!!!!!! (subliniez acasa, nu la munca sau alte parti!)
 Calatoria cu avionul..cu peripetii, ca asa-mi sade mie bine, turbulente, inima cat un purice, bauturi calde neservite pt ca cele reci se varsasera deja pe masute, o prima aterizare chinuita si smucita incat mi se ciocneau genunchii cand incercam sa merg, apoi o a doua aterizare lina si usoara, mult aplaudata, dupa un zbor zbuciumat, cu o voce tunatoare a comandorului care din neant ne zice"va rugam AACUUM sa va puneti centurile de siguranta!" si deja imi imaginam cum imi mut domiciliul printre nori..dar s-a terminat cu bine!..
Oraselul in care am vietuit era aaatat de mic..incercam sa ma ratacesc pe strazi, poate-poate gasesc ceva nou, dar nici o sansa! aceleasi stradute, aceleasi cladiri, aceleasi strazi pustii de parca toti oamenii disparusera si eu ma nimarisem pe acolo, aceleasi cladiri ingrijite si frumos colorate! A plouat incredibil de mult si era incredibil de frig, cred ca am prins vreo 5 zile calduroase, in rest..dardaiala plouata! magazine inchise la ora 18(si cum eu petreceam in medie 11 ore pe plantatie ajungeam in oras cand totul era inchis), asta in timpul saptamanii pt ca in weekend era jale, sambata pana la 13 si duminica inchis..aaa! ma suiam pe pereti, dar m-am incordat sa vad partile bune:)

Restul pozelor(o frantura doar din cele multe)si povestilor..pe mai tarziu..Multe de facut si putin timp la dispozitie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu