sâmbătă, 22 mai 2010

Nori..

Conform DEX-ului:

NOR, nori, s.m. 1. (Mai ales la pl.) Masă (delimitată) de vapori sau de picături de apă, de cristale de gheață aflate în suspensie în atmosferă. ♦ Loc. adj. și adv. Până la (sau în) nori = (care se înalță) foarte sus. ♦ Loc. vb. A fi nor = a fi înnorat. ♦ Expr. Trăiește sau e (cu capul) în nori sau parc-ar fi căzut din nori, se spune despre o persoană străină de cele ce se petrec în jurul ei. ♦ Nor arzător = masă de gaze și de cenușă vulcanică cu temperatură ridicată care este expulzată în atmosferă în timpul erupției unui vulcan. Nor de stele = grupare de stele, cu limite neregulate, aflată în diverse galaxii. Norii lui Magellan = numele a două sisteme stelare aflate în afara galaxiei noastre. 2. Masă densă și mobilă de praf, de fum etc. 3. Fig. Mulțime compactă (și mobilă) de ființe (care întunecă zarea). [Var.; (reg.) nóur, núor, s.m.] – Lat nubilum.
Nelipsiti din viata noastra in ultimele doua saptamani..mi-e dor de cerul albastru si senin cu un norisor acolo..de decor :p .Pana atunci insa..ma uit la ei! :)
Saptamana aceasta a trecut ca fulgerul! enorm de multa munca, n-am apucat sa-mi iau nici o pauza..m-am plimbat uneori cu iaurtul in geanta..dar a trecut! am intrat in weekendul lung..desi cu ploaia asta..well, this is it!
Am postat norisorii de mai sus, pt ca intr-una din acele zile GRELE..nu stiu cum, dar m-au facut sa visez..la ziua in care voi vedea cerul senin si voi fi enooorm de fericita pt ca-mi voi aminti de zilele in care suspinam, apoi de aici am zburat cu visul la alte momente cand imi tineam respiratia de fericire, de parca as fi vrut sa inghet momentul forever! si au fost multe momente! :) toate sunt legate de prezenta ursului..de ce oare?! :)) in acele momente nu te mai simti mic in fatza Universului, si nici nu te temi, si parca-ti amintesti de undeva, din negura gandurilor, ca exista un sens in toate!in acele momente eu las toate grijile deoparte si respir doar fericire! :)) si uite asa..am zburat deasupra norilor si am visat! :)
Uuuuuu! capsuni! :)) pofta mare!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu