miercuri, 18 noiembrie 2009

Chitzibush :))



Cred ca stiti cum functioneaza aceste imagini 3D ! Enjoy!!! Imaginati-va grup de oameni stand ca niste drogati cu ochii in foi, tiuind pe rand de bucurie cand vad "imaginea"!!! :)))..cu asta ne-am delectat azi! :)
De la munca am dat o tura pe la cumparaturi, Dutzu facuse piata mai inainte..ce struguri buni ma asteapta!:) Binenteles, cumparaturile ne-au luat cam mult..si evident ca am scapat la magazinul de animalute!! trei pui de catelusi sa ingramadeau intr-un colt si se pupau..micutii de ei!! se chinuiau sa-mi linga degetul din spatele vitrinei! mi se rupe inima cand ma gandesc la animalutele acestea in cautare de afectiune! sper sa-i cumpere cineva si sa-i iubeasca, nu sa-i poarte pe post de accesorii in genti!!! tare greu m-am despartit de vitrina!!..
M-a obosit zapaceala de la cumparaturi..toti oamenii in mare graba, fara sa le pese de ceilalti "participanti", carucioare ingramadite..apoi doua autobuze schimbate pana acasa, alta ingramadeala..Am mancat repede, ciugulit mai degraba, cu gandul la inghetata de fistic ce ma asteapta! :)
  • imi place mirosul proaspat de rosii, castraveti, ridichi..toate bune!! dar tot la ACEA cupa de inghetata mi-era gandul!:))
  • imi plac "micile bucurii"! M-am rasfatat! am cumparat o revista pe care de-abia astept s-o citesc!! am rasfoit-o cu o nerabdare de copil! ar trebui sa faca revistele acestea de cateva sute de pagini! ca sa nu le terminam asa repede! asta e! imi place "Marie Claire"!:)
  • imi plac serile de acasa!Acum scumpi sta cu ochii impaienjeniti intr-o poza 3D! :)..iaca-sa! ne pregatim de Badea!
  • imi place soarele care straluceste..Iubesc aceasta toamna tarzie!!
  • imi place aerul aceasta de..primavara!
  • imi place ca putem sa ne plimbam fara sa dardaim de frig!
  • imi place caldura din dormitor cand ajungem acasa si-mi place patul imens in care ne aruncam, ca-ntr-o piscina, rupti de oboseala!:)
Visez in seara asta! visez ca nu ne lipseste nimic, visez ca am scapat de griji! e o liniste atat de frumoasa..gata! am fugit! pie mainie!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu